FAQ - reklamacja

1. Kurier nie przyjechał po przesyłkę do nadawcy, co teraz?

2. Kurier nie dostarczył przesyłki do adresata, co teraz?

3. Co zrobić w przypadku podejrzeń o zagubienie przesyłki w transporcie?

4. Moja przesyłka zaginęła, co teraz?

5. Zamówiłem kilka przesyłek, a doręczono mi tylko część z nich, dlaczego?

6. Moja przesyłka została uszkodzona przez Przewoźnika, co teraz?

7. Jak uzyskać protokół szkody do uszkodzonej przesyłki?

8. Jak prawidłowo spisać protokół szkody do uszkodzonej przesyłki?

9. Co zrobić w przypadku, gdy przy doręczeniu nie zostanie spisany protokół szkody?

10. Jak mogę reklamować usługę?

Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x