1. Co to jest usługa pobrania?
2. Ile kosztuje usługa pobrania?
3. Jaka jest maksymalna wartość pobrania za przesyłkę?
4. W jaki sposób zwracane jest pobranie?
5. Kiedy otrzymam pieniądze z pobrania?
6. Na jakie konto bankowe jest zwracane pobranie?
Twoje środki z pobrania COD są zwracane na rachunek bankowy wprowadzony w panelu klienta.
W dowolnym momencie możesz edytować dane rachunku bankowego w swoim panelu klienta – dostępne pod odnośnikiem - Twoje dane >>>
Pamiętaj!!!
Rachunek wprowadzony w panelu Klienta na moment składania zlecenia zostaje zapisany bezpośrednio w zleceniu i obowiązuje on do momentu zwrotu kwoty za usługę dodatkową Pobranie.
Zapisane w złożonym zleceniu konto bankowe nie podlega edycji poprzez zmianę danych w panelu Klienta. Zmiana rachunku bankowego będzie obowiązywać w momencie generowania nowych zleceń od momentu tej zmiany.
Numer konta do zwrotu kwoty pobrania widoczny jest w szczegółach danego zlecenia złożonego w serwisie Pegaz Kurier.
Każdorazowo beneficjentem zwrotu kwoty pobrania jest zawsze Zleceniodawca.
7. Dlaczego na liście przewozowym nie widnieje nr. rachunku do zwrotu pobrania?
Na liście przewozowym nigdy nie jest umieszczany żaden rachunek bankowy do zwrotu kwoty pobrania.
Numer konta do zwrotu kwoty pobrania widoczny jest w szczegółach danego zlecenia złożonego w serwisie Pegaz Kurier oraz Twój aktualnie ustawiony numer rachunku jest widoczny w panelu klienta – dostępny pod odnośnikiem - Twoje dane >>>
8. Czy kurier ma obowiązek wydać resztę pieniędzy podczas doręczania przesyłki pobraniowej?
Kurier niema obowiązku posiadania przy sobie pieniędzy w celu wydania reszty. Pytanie dotyczy wyłącznie przesyłek nadanych za pobraniem. Za takie przesyłki odbiorca powinien przekazać do rąk kuriera odliczoną kwotę COD. Dlatego oczekując na przesyłkę nadaną za pobraniem, bądźmy przygotowani do jej odbioru.