FAQ - składanie zamówienia

1. Czy osoba prywatna, może nadać przesyłkę?

2. Jak zamówić kuriera?

3. Jak zamówić kuriera, aby przyjechał tego samego dnia?

4. Jak zamówić kuriera, aby przyjechał następnego dnia roboczego?

5. Czym jest opcja „nie wzywaj kuriera”?

6. Czy przesyłka jest ubezpieczona?

7. Jakie są dostępne rodzaje dostawy w transporcie krajowym?

8. Czy przesyłki paczkowe są realizowane od drzwi do drzwi?

9. Jak wysłać przesyłkę za pobraniem?

10. Jak wysłać przesyłkę na koszt odbiorcy?

11. Chcę zamówić kuriera telefonicznie lub email.

12. Chcę złożyć zamówienie, ale nie jestem nadawcą ani odbiorcą.

13. Chce nadać paczkę której będę odbiorcą czy jest to możliwe?

14. Jak wysłać więcej niż jedną paczkę do jednego odbiorcy?

15. Jak ponownie zamówić kuriera / ponowić zlecenie?

16. Czy jest możliwa wysyłka paczek adresowanych na skrytki pocztowe Poczty Polskiej?

17. Dlaczego przy składaniu zlecenia muszę podawać w kalkulatorze kody pocztowe?

18. Co wchodzi w skład ceny za przesyłkę?

19. Czy cena jaką widzę na stronie jest końcowa? Czy trzeba doliczyć jakieś dopłaty?

20. Czy muszę coś drukować?

21. Czy kurier przyjedzie z listem przewozowym?

22. Czy można nadać paczkę bez konieczności drukowania listu przewozowego?

23. Skąd mam wydrukować dokumenty?

24. Nie otrzymałem dokumentów przewozowych po opłaceniu zamówienia, co należy zrobić?

25. Moje zamówienie jest w trakcie przetwarzania, a zwykle otrzymuje etykiety bezzwłocznie po opłaceniu, co należy zrobić?

26. Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia na e-mail. Czy moje zamówienie zostało przyjęte?

27. Popełniłem błąd w zamówieniu, jak mogę go poprawić?

28. Jak długo ważna jest etykieta?

29. Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

30. Jak anulować przesyłkę?

31. Jak anulować niewykorzystany list przewozowy?

Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x