FAQ - przesyłka w transporcie

1. Jak mogę śledzić moją przesyłkę?

Prosimy skorzystać z funkcji „Śledzenie przesyłek” w menu Strefa klienta w dolnej części serwisu.
Strona z panelem śledzenia przesyłek dostępna również jest pod tym odnośnikiem - Śledzenie przesyłek >>>
Dodatkowo każdy z klientów w momencie wygenerowania zlecenia otrzymuje na podany adres e-mail wszelkie dane dot. zleconej przesyłki w tym dane do śledzenia bezpośrednio na stronie przewoźnika.

2. Dlaczego lokalizacja przesyłki nie zmienia się?

 

 

3. Co zrobić, gdy nakleiłem tę samą etykietę na dwie paczki?

 

 

4. Chcę przeadresować przesyłkę lub zmienić dane po nadaniu?

 

 

5. Czy mogę zmienić kwotę pobrania po nadaniu?

 

 

6. Jak anulować zamówienie po nadaniu?

 

 

7. Co zrobić w przypadku podejrzeń o zagubienie przesyłki w transporcie?

 

 

8. Moja przesyłka zaginęła, co teraz?

 

 

Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x